Ticket Team

Ticket Team
Support

Een van de belangrijkste onderdelen van Ticket Team is de support afdeling.
 
Dit enthousiaste team is verantwoordelijk voor implementaties, het beantwoorden van vragen en het oplossen van storingen. 
24 uur per dag bereikbaar
0
Voordeel 2
0
Voordeel 3
0

Status aanvraag

Alle calls worden bijgehouden in Jira. Jij als gebruiker kan hier zelf calls aanmaken maar ook alle historie en de status van calls inzien. Jira is benaderbaar via deze link. Als je hiervoor nog geen inlog hebt, mail of bel ons gerust!

Uitgelicht

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.
Lorem ipsum dolor sit amet, cons ectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam,

reserveringssysteem-vernieuwen

Schrijf je hier in om de volgende te zijn!

Behoefte aan een alles in 1 oplossing voor je ticketing proces? Onze dienst start bij de verkoop van een ticket maar stopt niet bij de toegangspoort. Onze support staat 24/7 voor je klaar.
Name(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.